Sık geçen başlıklar

n1ckw4yn3 3

ekşi profili
büyükşehirlerde hepimiz yüksek binalarda oturuyoruz. bu risk her binada var. ama ne yapacağımızı bilmiyoruz. duman görürsek çatıya mı çıkalım dışarı mı inelim maske mi takalım? binamız güvenli mi? ne gibi önemler alınmalı hiç bilmiyoruz. elektronik cihazlarla bir arada yaşıyoruz her yerimiz kablo priz. insanların aydınlatılması ve gerekli önemlerin alınıp alınmadığının denetlenmesi gerekiyor. şahsen ben hiç birşey bilmiyorum. hiç kimsenin bildiğini de sanmıyorum.