Sık geçen başlıklar

ethereum 5

ekşi profili
dikkatinizi çekerim paralı değil gönüllü, yani bu davaya gönül vermiş kişileri topluyorlar, bazı paralı fahişe o.ç ları gibi değil.
arkadaş aradı, darbe oluyor dedi, biz yoldaydık eve gidiyorduk, önce bir sevindim, ulan kurtulcaz mı acaba dikta rejiminden diye, sonra bir öğrendim ki diktatörler aralarında anlaşamamışlar, kim kazanırsa kazansın ben kaybetçekmişim zaten. yattım uyudum.

edit: akp li trolleri çıldırtmışım, özelden mesajlar yağıyor. ağlayın o.ç ları.