Sık geçen başlıklar

rte'nin bu kadar sert eleştirilmeyi hak etmemesi 1

ekşi'de gör
erdoğan ve iyi niyetli kısmında okumayı bıraktım, bir gerizekalının anılarını okumak ilgimi çekmedi.