Sık geçen başlıklar

apache la bu 2

ekşi profili
daha önceleri ben de “bi telefona o kadar para mı verilir aq !” diyerek android’de çılgın atardım. şu anda 6s kullanıyorum, 4-5 senedir benimle cihaz ve hala yağ gibi kayıyor namussuz. her aldığım android’in 2 senede nalları diktiğini, rehberi dahi açamaz hale geldiğini düşünürsek 2-3 katı fiyata iphone almak “pahalı” değil.