Sık geçen başlıklar
o kadar da kötü değil. zaten cem yılmaz tadında bir perfomansı beklemeniz fazla art niyetli bir yaklaşım olur , bu tarz denemeleri hoş karşılıyorum. devam et ablacım sen.