Sık geçen başlıklar

angeloz 3

ekşi profili
bu sağcılar neden böyle? cidden neden böyle yani?
özellikle maaşının yüzde kırkını vergi olarak veren bordrolu çalışanlar bu konuda da mı kendinden feragat etsin? ülkenin maddi olarak yükünü sadece gelir vergisi değil ödediğimiz her şeyde zaten bizler çekiyoruz. esnaf da insan olsun ona göre fiyatlandırma yapsın.
bi zahmet yunanistan'a dair yapılması gereken ne varsa onu da devlet halletsin. ayrıca kim takar kendisini ona zaten şüphe yok fakat bakış açısı sadece komik başka da bir şey değil.
aile ortamında bunun gibi gerizekalı hareketleri takdir edilen, küfür etmeye teşvik edilen çocuk diyebilirim.
gelecekte hayatına dahil olduğu herkes için sıkıntı yaratacak, toplumun kanserli hücrelerinden olacak çocuk.