ortada bir sorun yok
toplum hak ettiği şekilde yönetiliyor
Sık geçen başlıklar
nescafe3in1 3
ekşi profili(bkz: yallah almanya'ya)
daha iyisini hak ettiğini düşünenin otur oturduğun yerde ve haline şükret dendiği, değişime/gelişime/yeniliğe kapalı, hedefsiz ve vizyonsuz, sinirli, stresli, mutsuz, kaygılı, kibirli, baskıcı, komşu ne der zihniyetindeki, bireyselliğin ne görüldüğü ne duyulduğu bir toplumdan kimseye fayda gelmez. hatta size faydadan çok zararları olur.
dünyadan haberi olan, gezen tozan, açık fikirli, yabancı arkadaşları olan, farklı kültürler tanıyan dinden ve batıl inançlardan uzak bireyler ne demek istediğimi anladı, önemli olan da o zaten.
çözüm mü? hayalleriniz uğruna ailenizden ve çevrenizden uzaklaşıp bağımsız ve risk alan bir birey olarak davranmaya başladığınız an ne kadar zehirli bir toplumda yaşadığınızın farkına varıp doğru yolu bulmak adına gerekli adımları atacaksınız.
kısaca pılınızı pırtınızı toplayıp bu bok çukurundan siktir olup gideceksiniz.
ben yaptım oldu. sıra sizde.
dünyadan haberi olan, gezen tozan, açık fikirli, yabancı arkadaşları olan, farklı kültürler tanıyan dinden ve batıl inançlardan uzak bireyler ne demek istediğimi anladı, önemli olan da o zaten.
çözüm mü? hayalleriniz uğruna ailenizden ve çevrenizden uzaklaşıp bağımsız ve risk alan bir birey olarak davranmaya başladığınız an ne kadar zehirli bir toplumda yaşadığınızın farkına varıp doğru yolu bulmak adına gerekli adımları atacaksınız.
kısaca pılınızı pırtınızı toplayıp bu bok çukurundan siktir olup gideceksiniz.
ben yaptım oldu. sıra sizde.