işini düzgün ve onurlu yapan taksi emekçilerini tenzih ederek söylüyorum, bu taksicilerin dağdaki teröristten bir farkı yok. bunlarla ilgili çok ciddi yaptırımlar gelmediği ve uygulanmadığı sürece daha çok rezilliklerini görürüz.
Sık geçen başlıklar
baksensuise 5
ekşi profilibülent ersoy'a şemsiye tutulması doğrudur ya da yanlıştır, tartışılır.
olan garibim subaya oldu orası tartışılmaz.
olan garibim subaya oldu orası tartışılmaz.
ecevit'in ahı tutmuştur.
zira yıllarca adama demediğini bırakmadı.
zira yıllarca adama demediğini bırakmadı.
yıllarca çalışıp çabalayacaksın, 60 yaşına kadar belki bir kaç iş değiştireceksin ve parayı almaya hak kazandığında eline sadece %25'i geçip kalanını emekli maaşına yansıtacaksın. bakın bunu mevcut iktidara oy veren en fanatik, en koyu kesime bile kabul ettiremezsiniz. belki allah, kitap, din, iman, vatan, millet diyerek milyonlarca insanı arkanıza alabilirsiniz ama kıdem tazminatı gibi bir güvenceyi kaldırıp insanların cebine dokunursanız sadece kendi sonunuzu getirirsiniz.
motor dediği de mondial aq.