Sık geçen başlıklar

baksensuise 5

ekşi profili
işini düzgün ve onurlu yapan taksi emekçilerini tenzih ederek söylüyorum, bu taksicilerin dağdaki teröristten bir farkı yok. bunlarla ilgili çok ciddi yaptırımlar gelmediği ve uygulanmadığı sürece daha çok rezilliklerini görürüz.
yıllarca çalışıp çabalayacaksın, 60 yaşına kadar belki bir kaç iş değiştireceksin ve parayı almaya hak kazandığında eline sadece %25'i geçip kalanını emekli maaşına yansıtacaksın. bakın bunu mevcut iktidara oy veren en fanatik, en koyu kesime bile kabul ettiremezsiniz. belki allah, kitap, din, iman, vatan, millet diyerek milyonlarca insanı arkanıza alabilirsiniz ama kıdem tazminatı gibi bir güvenceyi kaldırıp insanların cebine dokunursanız sadece kendi sonunuzu getirirsiniz.