Sık geçen başlıklar

bobmarleyinkayipoglufero 4

ekşi profili
kedi de besliyorum köpek de. ancak sokak köpeklerine yönelik acilen yeni uygulamalar getirilmesi gerekiyor. çok büyük sıkıntı var çünkü. sokak aralarında oynayan çocuklara, kadınlara saldırıyorlar. bu görmezden gelinemez.
ekleme: buradan bir vatandaş “neden erkekleri parçalasın mı?” diye bir şey yazmış bana. çok özür dilerim, erkekleri de parçalamasın tabii.
cuma mesajı atanları engelliyorum.
hatta bir defasında dayımı engelledim.
niye engelledin diye sorduğunda da;
ak partlisin o yüzden demiştim.
çünkü adam cuma mesajını haşmet’linin fotoğrafıyla kutluyordu. hem cuma mesajı atıyor hem akp’li. iki defa engelledim.
edit: yoğun istek üzerine görseli, geri dönüşümden çıkarıp sizlere sunuyorum;
görsel