Sık geçen başlıklar

redthepublic 4

ekşi profili
kendimi bildim bileli bir ermeni tasarısıdır uzar gider! senatoya sunulurken geri çekilir, bir tehdit unsuru olarak kimi zaman kartı açılır, sonra hop blöf ya da pas geçilir.

ortada bir durum varsa kabul et ya da etme amenna; ama neden sakız gibi uzatılır ki?

edersen ekime etmezsen...

bir ömürlük hayatımız var, yok annan planı, yok ermeni tasarısı yok şu bu, yetti bea!