Sık geçen başlıklar

hacker62 1

ekşi profili
birileride memleketten döviz cikmamasi için iyi uygulama denmiş, ulan malak türkiyedeki yoksulluk sınırının 7.080 iken 80 milyon nufuslu hane halkının yüzde 80 yoksulluk sinirinin altinda yasiyor. kaynak

emeğin vergilendirmesi birak %35 i %50 ye cikacak kurumlar vergisi ise sadece şuanlık %22 ve indirlmek isteniyor. kaynak ne dövizinden bahsediyorsun sen. döviz cikartanlar halkbanktan 3.50 kurdan dolar alanlardır.

bu kafayla milyon defa sikseler bir kere oh demezsiniz.