dünyanın en dertsiz tasasız iki devletine otuz sekiz haftalık gündem çıktı.
Sık geçen başlıklar
absolute error 8
ekşi profilibaşına kendi adamlarını atarlar.
torpil işleri kurumsal kimlik kazanır.
torpil işleri kurumsal kimlik kazanır.
yahudi iş insanı prensip sahibi, dürüst ticaret yapan ve güven veren ticaret erbabıdır.
kayserili iş insanı aldatma konusunda prensiplerine sıkı sıkıya bağlı, güven vermeyen, etik ve ahlaktan bihaber ticaret kurnazıdır.
kayserili iş insanı aldatma konusunda prensiplerine sıkı sıkıya bağlı, güven vermeyen, etik ve ahlaktan bihaber ticaret kurnazıdır.
karanlık mı?
ulan en aydınlık günlerimizdi be! uykusuz'un hiçbir sayısını kaçırmazdım.
efsane milan kadrosu gibiydi şuna bak: yiğit özgür, fırat budacı, umut sarıkaya, yılmaz aslantürk...
ulan en aydınlık günlerimizdi be! uykusuz'un hiçbir sayısını kaçırmazdım.
efsane milan kadrosu gibiydi şuna bak: yiğit özgür, fırat budacı, umut sarıkaya, yılmaz aslantürk...
takvim gazetesi’nin haberi.
twitter linki
haberin içeriği aynen şöyle:
“ikinci el otomobil fiyatlarında aşırı yükselişin ardında vatandaşların gözü sıfır araçlardaki ötv oranlarındaydı. cumhurbaşkanlığı'nın aldığı kararla otomobil ithalatının azalması için lüks kategoriye giren ithal otomobillerde ötv zammı geldi. dışa bağımlılığı azaltarak yerli otomobil sektörüne can verecek olan ötv kararı, alman basını tarafından “almanya’ya ağır bir darbe” olarak nitelendirildi.”
anlık merkel
aynen yaa tek bir ötv hamlesiyle alman otomotiv sektörünü çökerttik.
yalnız hamle diye yapılan şey otomobil fiyatlarında yukarı yönlü finansal düzeltmeye sebep oldu.(zam değil)
yemin ederim şu gazete haberini bir insan gelip bana sohbet arasında ciddi ciddi söylese “ne anlatıyorsun lan sen orospunun çocuğu” deyip suratının ortasına yumruk atardım.
edit: alman focus.de haber sitesinde böyle bir haber çıkmış, çok basit mantıkla adamlar tabii ki daha az satış yapacağı için bunun haberini yapabilir.
sorun bu olayın almanya’da haber olması değil zaten, sorun bir gazetenin bu durumu almanlara karşı kazanılmış zafer gibi lanse edip türk milletinin menfaatine bir olaymış gibi haber yapması.
ama asıl sorun da şu ki: bu habere inanıp, gururlanacak milyonlarca insan var.
twitter linki
haberin içeriği aynen şöyle:
“ikinci el otomobil fiyatlarında aşırı yükselişin ardında vatandaşların gözü sıfır araçlardaki ötv oranlarındaydı. cumhurbaşkanlığı'nın aldığı kararla otomobil ithalatının azalması için lüks kategoriye giren ithal otomobillerde ötv zammı geldi. dışa bağımlılığı azaltarak yerli otomobil sektörüne can verecek olan ötv kararı, alman basını tarafından “almanya’ya ağır bir darbe” olarak nitelendirildi.”
anlık merkel
aynen yaa tek bir ötv hamlesiyle alman otomotiv sektörünü çökerttik.
yalnız hamle diye yapılan şey otomobil fiyatlarında yukarı yönlü finansal düzeltmeye sebep oldu.(zam değil)
yemin ederim şu gazete haberini bir insan gelip bana sohbet arasında ciddi ciddi söylese “ne anlatıyorsun lan sen orospunun çocuğu” deyip suratının ortasına yumruk atardım.
edit: alman focus.de haber sitesinde böyle bir haber çıkmış, çok basit mantıkla adamlar tabii ki daha az satış yapacağı için bunun haberini yapabilir.
sorun bu olayın almanya’da haber olması değil zaten, sorun bir gazetenin bu durumu almanlara karşı kazanılmış zafer gibi lanse edip türk milletinin menfaatine bir olaymış gibi haber yapması.
ama asıl sorun da şu ki: bu habere inanıp, gururlanacak milyonlarca insan var.
arkadaşlar öncelikle sosyolojinin türkçe karşılığı toplumbilimidir.
bu bilim dalı kişileri değil toplumları inceler ve kitlelerin davranışlarını gözlemler.
başlık, güne sosyolojik bir tespit bırak olmasına rağmen entryler, kitlelerle değil kişilerle alakalı.
başlığa gelecek olursak, tespit;
(bkz: türk toplumunun okuduğunu anlamaması)
bu bilim dalı kişileri değil toplumları inceler ve kitlelerin davranışlarını gözlemler.
başlık, güne sosyolojik bir tespit bırak olmasına rağmen entryler, kitlelerle değil kişilerle alakalı.
başlığa gelecek olursak, tespit;
(bkz: türk toplumunun okuduğunu anlamaması)
(bkz: dövme yaptırmış olmaları)
başka da herhangi bir ortak noktaları yok.
başka da herhangi bir ortak noktaları yok.
doğrudur kalbimizi yamulttular, nasıl düzgün kalabilirdik ki?
(bkz: ben sensiz yaşayamam garibullah34)
(bkz: ben sensiz yaşayamam garibullah34)