Sık geçen başlıklar

veritabani 2

ekşi profili
lan oğlum eskiden böyle şeyler yoktu.

şimdi yeni yetme veletler her penaltıya, her faule, her karta, haklı veya haksız rakip takıma yapılıyor diye itiraz ediyor.

buz gibi penaltı olm işte neyin tantanasını yapıyorsunuz.

bu arada bu gerizekalı tavır her takım taraftarı için geçerli.

not: musleraspor.