Sık geçen başlıklar

seretidediskus500 2

ekşi profili
gameplay d3'ün birebir aynısı. yarak gibi olmuş.

cinematic ehh. buhaliyle preorder a para basmam. çıktıkran sonra 2-3 hafta reviewleri incelerim aklıma yatarsa alırım.

şu anki görüşüm 5 para etmeyeceği yönünde. buradan dönmez bu maç artık. blizz iflas edecek. o kadar.

edit: d3 ile ellerine hayatlarının şansı geçmişti ve o kazığı gözlerini kırpmadan milyonlarca kişiye attılar bu orospu çocukları. ilk 24 saatte 3.5 milyon, 2012 boyunca 12 milyon adet satıldı bu oyun. unutulur mu sandın bu kazık actiblizz?