Sık geçen başlıklar
bazı şerefsizler her deprem başlığına aynı şeyi yazmaktan bıkmadı. evet amk sismik götlüyüz, evet 3.5'luk depremi hissedecek kadar kötü binalarda oturuyoruz, yavsağa bak hele ben uykumdan uyanmışım herif hissettim diye dalga geçiyor.