Sık geçen başlıklar

atmihlarin efendisi 1

ekşi profili
son zamanlarda beni iyice kudurtmaya başlamış isim silsileleri.

2 isim konulabilir onda bi beis görmüyorum ancak ailelerin özellikle 2 ismin 2 sinide söyleyerek çocuklarına seslenmeleri falan deli ediyor beni. birleşik isim olsa ona bile kabulum.

-mustafa beeeerk gel annecim
-beril nazlı karnın mı acıktı senin.
-kerim hazar koş kuzum.

deli oluyorum deli.

edit:gelen mesajlara göre bazı velileri kızdırmışız anlaşılan .d.d