Sık geçen başlıklar
çocukken akaryakıt istasyonlarının bulunduğu yerden petrol çıkar sanırdım. bizim eski evin arkasında ortalama 100 metre ilerisinde akaryakıt istasyonu vardı, oradan petrol çıkıyorsa bizim bahçeden de çıkar diye sevinmiştim ve herkesden gizlemiştim.