Sık geçen başlıklar

volcano71 1

ekşi profili
çözümü gayet basit olan sorundur.
ne saat kısıtlaması ne aylık belirli bilet sayısı.
biniş başına 25 kuruş gibi cüzi bir rakam kesilmeli.
inanın 65 yaş yoğunluğu %80 azalır.
insanların bedava olan şeye ihtiyacı olmasa da rağbeti olur. sırf o hakkı zayi etmemek için bile kullanır.
ama ufacık bir meblağ koyulsa, o para canını yakmasa bile insanlar kullanmaktan vazgeçer.