diyarbakırda ne güzel sınırlama getirmiştiler ayda 60 biniş hakkı vardı kayyum geldi yine sınırsıza çevirdi iyi bok yedi adam öğlen namazını şu camide ikindiyi bu camide akşamı ebesinin camisinde kılıyorum diyor göt herif otobüs ücretli olsa namazı bırakırdı
Sık geçen başlıklar
65 yaş üstünün ücretsiz binişin kaldırılması 2
ekşi'de görçözümü gayet basit olan sorundur.
ne saat kısıtlaması ne aylık belirli bilet sayısı.
biniş başına 25 kuruş gibi cüzi bir rakam kesilmeli.
inanın 65 yaş yoğunluğu %80 azalır.
insanların bedava olan şeye ihtiyacı olmasa da rağbeti olur. sırf o hakkı zayi etmemek için bile kullanır.
ama ufacık bir meblağ koyulsa, o para canını yakmasa bile insanlar kullanmaktan vazgeçer.
ne saat kısıtlaması ne aylık belirli bilet sayısı.
biniş başına 25 kuruş gibi cüzi bir rakam kesilmeli.
inanın 65 yaş yoğunluğu %80 azalır.
insanların bedava olan şeye ihtiyacı olmasa da rağbeti olur. sırf o hakkı zayi etmemek için bile kullanır.
ama ufacık bir meblağ koyulsa, o para canını yakmasa bile insanlar kullanmaktan vazgeçer.