braga-fenerbahçe maçında şikenin kralını çevirdi bu eleman 4. hakem olarak bile hala maç alabiliyorsa uefa da bu herifin arkasında. resmen gruptan çıkın sizi yine doğrayacağız diye gözdağı vermişler.
Sık geçen başlıklar
yeter ki onu mutlu etsin 4
ekşi profilibeşiktaşlıların neden beğenmediğini anlamadığım teknik direktör. adam 2 hafta boyunca stadta yatıp fenerbahçe maçını çalışmış oyunu sertleştirip tempoyu düşürerek daha güçlü rakibine karşı maçı kilitlemeyi başardı.
şenol güneş'i isteyenler var bugün bu şartlarda beşiktaşın başında şenol olsaydı fener ilk yarıdan 3 atıp paket ederdi. futbolda bazen haddini bilerek oynaman gerekir valerien bu dengeyi iyi ayarladı maçın sonlarına doğru 3 puanı alabilecek pozisyonları da yakaladı.bu adamı sevmiyor olabilirsiniz tam bir şovmen havası vs var ama en azından işinin hakkını verdiği için saygı duyun.
şenol güneş'i isteyenler var bugün bu şartlarda beşiktaşın başında şenol olsaydı fener ilk yarıdan 3 atıp paket ederdi. futbolda bazen haddini bilerek oynaman gerekir valerien bu dengeyi iyi ayarladı maçın sonlarına doğru 3 puanı alabilecek pozisyonları da yakaladı.bu adamı sevmiyor olabilirsiniz tam bir şovmen havası vs var ama en azından işinin hakkını verdiği için saygı duyun.
vuku bulursa fatih hocamın tarih yazacağına adım kadar eminim.
chelsea'yi tarihinde ilk defa championship'e düşürerek..
chelsea'yi tarihinde ilk defa championship'e düşürerek..
az önce a-spor'da
"şike olayı bende kapanmadı"
"ben yaptım oldu yok öyle abi" cümlelerini kuran kişi. kalsın burda.
"şike olayı bende kapanmadı"
"ben yaptım oldu yok öyle abi" cümlelerini kuran kişi. kalsın burda.