Sık geçen başlıklar

defender110 6

ekşi profili
bayılıyorum fenerlilerin sütten çıkmış ak kaşıklı duruşlarına. ulan wifi şifresi gibi takımdan 6 yediniz. dünyanın en komik penaltılarını siz aldınız. kendi sahanızda isabetlı şut atamadan ve icardi'nin verilmeyen penaltısıyla galatasaray'dan bir puanı zor kurtardınız. kendi elinize çarpan toptan bile penaltı istemeye utanmadınız. en basit örnek olan cengiz ünder'in adamın suratına vurduğu elinden ikinci kartı görmemesini hepimize izlettiniz. hala ağlıyorsunuz. keşke ligimizi yabancı hakemler yönetse de siz de ne mal olduğunuzu bir anlasanız. acınası haldesiniz gerçekten.

edit: imla