Sık geçen başlıklar

qaswed72 5

ekşi profili
öncelikle bir beşiktaşlı olarak kendisinden yazdığım işbu #102317534 entry'den dolayı özür diliyorum. uzun zaman sonra kadıköyde oynanan bir derbi maçında, çirkeflikleriyle nam salmış fb taraftarı ve oyuncu grubunun tüm ve sportmenlik dışı söz ve davranışlarına, yönetiminin ise haftalar öncesinden tv'lere çıkarak erken mesaiye başlamasına psikolojikmen yenilmeyen gordüğünü çalan verdiği kartların neredeyse hepsi yerinde olan bir hakem görmemiştik.

kariyerindeki ilk derbi maçı olan halil umut meler'i tebrik ediyorum