Sık geçen başlıklar

ipek sacli kiz 2

ekşi profili
ailemden biri genelde televizyonda bir şeyler izlerken "bu ne" gibi bir soru sorunca "ananas", "burası neresi" gibi bir soru sorunca "çorum" cevabını veriyorum. somut bir nedeni yok. ben bu cevapları verdiğimde çok eğleniyorum, onlar benim kadar eğlenmiyor.
üniversitedeyken canım tatlı çektiğinde ve param olmadığında çayı şekerli içerdim. normalde şekersiz içtiğimi bilen arkadaşlar şaşırınca çayın tadı kötü ondan attım derdim.