Sık geçen başlıklar

silindir 3

ekşi profili
her şey olabilirsiniz. her şeyyyyy ! boğaziçi rektörü bile olabilirsiniz. ama hiç bir zaman saygıdeğer insanlar olamayacaksınız. sokak köpeği kadar değeriniz olmayacak uygar insanların gözünde. insanlar yüzünüze gülüp, arkanızdan orta parmak gösterecek. bunu siz seçtiniz.
“zavallı” diyorum çünkü müşteriden paket iptali için fax istemek için baya düşmüş olmak lazım.

bir paketi iptal edeceğim. telefon ettim digiturk’e. kimliğimin fotokopisiyle dilekçeyi faxlamam gerektiğini söylediler. email olmuyormuş. hayır, memlekette fax diye bir şey kalmadı. işi yokuşa sürüp zaman kazanacaklar akılları sıra. 3 saattir fax makinesi arıyorum.

her zaman yavşak bir işletmeydiniz. hiç de bir şey değişmedi.

edit: hellofax.com digiturk’un numarasını kara listeye almış. gönderemiyorsunuz. digiturk hellofax’ı satın almışsa şaşırmam.