Sık geçen başlıklar

teoman şarkılarında geçen acımasız sözler 3

ekşi'de gör
trafikte akmayan
hep onun şeridiyken
söylediği son şarkı
elveda zalim dünya’ymış
sevdiklerin, acıların, tatlı evin, çocukların sahibiysen tuzak bunlar*

"çok üzülme, çok susma, çok darılma, çok ağlama, çok da kitap okuma" dedi annem *

herkes gibi olmayan hayaller peşinde yalnızım*

yalnızlığına çok da alışma*

gözümü sevmeye karartıp yapamıyorum bazen*

hiç bir zaman kök salmamış ki sırf bir gün çekip gidebilmek için*

ben kesilene kadar yüzdüm ama görünmeyince karan, bıraktım kendimi battım bir taş gibi*

şimdi ölmek istemem bir kalbi sarmadan*

ölmüş insanlar insansızlıktan*

çoktandır yaşıyormuş gibi yapıyordum demek ben bu şehirde*

yalanlarımız güzel, inanması zevkli bir şey sevmeye değerse ölmeye de değer mi?*

dayanmıştı, daha da dayanırdı ama ne gerek vardı*

bazı ölümler uzun, bütün hayatlar kısaymış*

sevdiklerin var burada hâlâ*

seni toprağında unutacaklar, seni kitaplarda anacaklar *

bugün parkta oturdum seyrettim çocukları
yağmur başlayınca hiçbiri kaçışmadı*

bilirim geri gelmezler, ama en güzel günleriydi onlar hayatımın*

bir şey olacağı yok ama insan bekliyor, bekliyor işte*

herkes, dedi, merak içinde ölümden sonra hayat var mı diye. boşuna düşünürler sanki hayat varmış gibi ölümden önce.*

dünya düşmüş üstlerine kıpırdayamıyorlar insanlar, denemiyorlar bile*

içim artık acımaz kanserli kentlerin çığlığından son trenle ayrıldığımdan*

biraz uyusam geçer belki *

edit: şarkının ismi 1 kadın 1 erkek değil 1 kadın ve 1 erkek'miş