Sık geçen başlıklar

herkese ederim sikayet 1

ekşi profili
benim derdim yalnızlık. çok iyi dostlarım var, sırtımı yaslayabileceğim, kötü günümde bana destek çıkacak... ancak el ele tutuşup gezebileceğim, yastığa başımı koyduğumda düşleyebileceğim, hayatımı paylaşabileceğim biri yok ve ben bunun eksikliğini çekiyorum. belki şımarıklık dersiniz, daha çok gençsin, bu da dert mi lan diyebilirsiniz. ama ben sevebileceğim, sevilebileceğim birini arıyorum.
24 / erkek / istanbul