Sık geçen başlıklar

kirmiziiiruj 3

ekşi profili
tabi. kadın dediğin ; kocası rahat rahat deniz kenarında elalemin karısını kızını keserken , kendisi üstü başıyla bir gölgede oturup olanı biteni izlemesidir. size yallah arabistan’a diyeceğim ama orası bile kendini geliştiriyor. ama sizler iflah olmazsınız.
sevgili ve anneyi kıyaslamak çok güzel bir kafa. ama daha çok üzen şey ise seni doğuran anneni beğenmeyip ekmek veresinin gelmemesi. neyin ezikliğini yaşıyorsun diye düşündüm sonra ahlak yoksunu olduğunu farkettim. o zaman çalış hayırlı bir evlat olda annenin ellerine krem sür. şu yazdığını annen okusa ne kadar üzülür. bir de makul bir şey gibi başlık açmışsın gerizekalı.

edit: troll demişler ama benim gözümde bu trollük değil.