Sık geçen başlıklar

haltandcatchfire 2

ekşi profili
bu tanimlamayi sik sik duyar olduk. turkcesi yok mu bunun? hangi dil oldugundan bile emin degilim ama arapca sanirim. bir tek bana mi itici geliyor bilmiyorum ama bu kadar yozlasmak cok uzucu.
malin biri zorla mi iciriyolar diye sormus, icki kotuluklerin anasiymis, sana ne mk ! isterse osmanli serbeti icer isterse bira icer isterse de zikkimin kokunu icer.

alkol tukettigi icin neden 25 kat vergi odemek zorunda kaliyor da kacak olanina yonelmis diye sormuyor ama.