Sık geçen başlıklar
etrafınızda dert anlatacağınız kimse yok mu? hayır öyleyse insanlık adına üzüleceğim. maksat yeşillik olsun” sa da gerçekten dertli ve “kimsesiz” ekşiciler kendini kandırılmış hissetmez mi? bir de cinsiyet boy kilo yazmışsınız ben şok.. derdin de milliyetçiliğini yapmayın çocuklar..