Sık geçen başlıklar

fikibiki yakari 2

ekşi profili
yaş 37,5’tan 38..

hayattan ne beklediysem ya hiç olmadı ya da olduğunda benim gönlüm çoktan geçmişti..

boşuna dememişler hayat 30’una kadarmış.. altına imzamı basarım.. 30’dan sonrası 90+’ları oynamak gibi bişey.. hem düdüğü her an duyacak gibi tedirgin hem de 90 dakikada olmayanın olacağını bekleyecek kadar iyimser..

kim ki 30’unu geçmemiş işte o gavat hayatın kıymetini bilsin.. kırdıymayın ağzınızı..