Sık geçen başlıklar

federicocarlito 2

ekşi profili
3 sezondur düşmek için uğraşıyorlardı sonunda amaçlarına ulaştılar. trabzon maçı vermeseydi iki sezon önce düşeceklerdi. bugün göztepe’ye yenilen takım kankileri ankaragücü değil de başka bir takım olsaydı ezeli düşman ilan etmişlerdi ama şimdi laf da edemiyor sürüngenler. amatöre kadar yolunuz var beter olun.