Sık geçen başlıklar

rahatsiz edilmek istemeyen utu 2

ekşi profili
yanarım yanarım bu adamı savunan insanlara yanarım. ordaki görevliyi tartaklamasını haklı görenler var maalesef. görevli ben ne yaptım ki diye bağırıyor yani karşılıklı bir kavga bile değil orda olan, adam da şaşkın. bu işin takımı falan yok, takımcılık yapanların hepsi de defolsun gitsin artık. bu iş fenerbahçe, galatasaray, beşiktaş işi değil. her takımda var böyleleri ve her birinden nefret ediyorum. bunlar haklı haksız fark etmeksizin trafikte kavga eden, küfür eden mahlukatlar. sözlüğümüzde de bu mahlukatlardan fazlasıyla var ne yazık ki.

edit: sonra ben atatürkçüyüm, ekrem başkancıyım diye geçinmeyin. iş takıma gelince holiganlaşmayın, öncelikle ahlaklı sporcuların yanında durun, bu ahlaksızların yanında değil.