bir turnuvada şakiri'nin jeneriklik gol atması o turnuvanın asıl o zaman başladığı anlamına gelir
Sık geçen başlıklar
alxas 7
ekşi profilibeşiktaş'tan fenere giden topçu pekala da fenerden de cimboma gider parasına bakar adam kim siker aidiyeti
sayılsın sayılmasına da iyice her sezon araştırılsın,türlü gariplik var.mesela 1940'da hem eskişehir demirspor hem de fenerbahçe,1945 de hem harbiye hem de fenerbahçe,1950 de hem göztepe hem de fenerbahçe nasıl şampiyon oluyor mk bir sezonda 2 ayrı şampiyon mu olur ? tamam elalem 1800 lü yılları bile sayıyor da böyle bir tuhaflık yok heriflerin iyi kötü tek ligi var.ankara ligi,izmir ligi,istanbul ligi işleri karıştırıyor o zaman trabzon da trabzon ligi sayılsın der.ayrıca yukardaki arkadaşın dediği gibi bir hafta sürüp 2 takımı yendiğinde şampiyon olduğun şeyin milletin 9 ay emek verdiğiyle bir tutulması saçmalık
bir baba 10 evlata bakar da 10 evlat bir babaya bakamaz sözünde olduğu gibi bir ronaldo 20 sene portekiz'i taşıdı koca portekiz ronaldo'yu bir turnuva taşıyamadı.yazıklar olsun
fatih şuna '' aldığım tehditlere daha fazla dayanamadım.evin üstünde bile 24 saat iha dolaşıyor.karım başımın etini yedi faili meçhul olup çıkacaksın başıma kır götünü yeter dedi '' de de anlayalım.içsel devrim, toprağın sakin ritmi bunlar ne aq
sevilla'nın bu başarısında en büyük pay sezon başı banega'yı alayım derken üstüne fernando'yu kaptıran abdurrahim albayrak'a ait
ramazan bereketiyle gelir derlerdi inanmazdım..hoş geldin ya şehr-i ramazan