Sık geçen başlıklar
beşiktaş'tan fenere giden topçu pekala da fenerden de cimboma gider parasına bakar adam kim siker aidiyeti
sayılsın sayılmasına da iyice her sezon araştırılsın,türlü gariplik var.mesela 1940'da hem eskişehir demirspor hem de fenerbahçe,1945 de hem harbiye hem de fenerbahçe,1950 de hem göztepe hem de fenerbahçe nasıl şampiyon oluyor mk bir sezonda 2 ayrı şampiyon mu olur ? tamam elalem 1800 lü yılları bile sayıyor da böyle bir tuhaflık yok heriflerin iyi kötü tek ligi var.ankara ligi,izmir ligi,istanbul ligi işleri karıştırıyor o zaman trabzon da trabzon ligi sayılsın der.ayrıca yukardaki arkadaşın dediği gibi bir hafta sürüp 2 takımı yendiğinde şampiyon olduğun şeyin milletin 9 ay emek verdiğiyle bir tutulması saçmalık
fatih şuna '' aldığım tehditlere daha fazla dayanamadım.evin üstünde bile 24 saat iha dolaşıyor.karım başımın etini yedi faili meçhul olup çıkacaksın başıma kır götünü yeter dedi '' de de anlayalım.içsel devrim, toprağın sakin ritmi bunlar ne aq