işin komik tarafı var'da türk hakem olsaydı bu penaltıyı vermeyecekti :)
tanım: ali koç'un ısrarla istediği yabancı hakemin fenerbahçe'nin olympiakos maçında kazandığı penaltının benzerini verdiği penaltı.
Sık geçen başlıklar
no more democracy 7
ekşi profilihakemler galatasaray'a penaltı vermek için mesai harcıyor diyen bir delinin hezeyanları.
ceza sahasına en çok giren takım galatasaray
en çok pozisyona giren takım galatasaray
maç başına en çok şut atan takım galatasaray
4 büyükler içinde en az penaltı kullanan takım galatasaray
süper lig'de hangi takım kaç penaltı attı.
edit: mesaj yoluyla gelen istek üzerine link eklemesi yaptım.
ceza sahasına en çok giren takım galatasaray
en çok pozisyona giren takım galatasaray
maç başına en çok şut atan takım galatasaray
4 büyükler içinde en az penaltı kullanan takım galatasaray
süper lig'de hangi takım kaç penaltı attı.
edit: mesaj yoluyla gelen istek üzerine link eklemesi yaptım.
kalan yarışmacılar ve bireysel başarıları:
sercan: 4 dokunulmazlık + 2 kaptanlık
cemal: 4 kaptanlık + 2 dokunulmazlık
elif: 1 kaptanlık + 2 sembol
yasin: 1 kaptanlık
berkan: 1 kaptanlık
barış: 0
sercan: 4 dokunulmazlık + 2 kaptanlık
cemal: 4 kaptanlık + 2 dokunulmazlık
elif: 1 kaptanlık + 2 sembol
yasin: 1 kaptanlık
berkan: 1 kaptanlık
barış: 0
ardahan ilk olarak berkan'ı alıp kilitleyecekti cemal'i.
cemal zaten sercan'ı alamaycaktı nisa'dan dolayı.hem berkan'ı hem sercan'ı alıp taş gibi takım kuracaktı.cemal adamı ayakta uyuttu resmen.cemal can çok büyük şark kurnazısın adamın almamak için söz verdiği kişiyi bilerek sona bırakıyorsun.insallah azalarak biteceksin.
ulan ardahan sahada kazandığını masada kaybettin.
cemal zaten sercan'ı alamaycaktı nisa'dan dolayı.hem berkan'ı hem sercan'ı alıp taş gibi takım kuracaktı.cemal adamı ayakta uyuttu resmen.cemal can çok büyük şark kurnazısın adamın almamak için söz verdiği kişiyi bilerek sona bırakıyorsun.insallah azalarak biteceksin.
ulan ardahan sahada kazandığını masada kaybettin.
yasin tam bir hanzosun.tehdit etmediğin kimse kalmadı.orada hala seni tutuyorlar.
kaybedince herkes yerine geçip oturuyor.sen ve evrim yenseniz de yenilseniz de kafa ütülüyorsunuz.yeter lan artık.
kaybedince herkes yerine geçip oturuyor.sen ve evrim yenseniz de yenilseniz de kafa ütülüyorsunuz.yeter lan artık.
gidişine en çok beşiktaşlıların sevineceği defansif orta saha.
yanlış taç kararını video yapıp basın toplantısı yapan kulübün yaptığı açıklama.