Sık geçen başlıklar
aga ben şunu anladım ki net bir şekilde istatistik bağımlısı pisliğin tekiyim. keşke yıl sonunda böyle hayatımıza dair istatistikler de yayınlansa the god tarafından. ne bileyim mesela bu yıl kaç nefes aldım, kaç kez küfür ettim, kaç dakika sıçtım.

hoş olurdu.
altyazı fetişizmi ile ne alakası var abicim şu durumun? insanlar şikayetlerini dile getiriyor bazıları da sanki jeff bezos kendisiymis gibi savunuyor bu eksikliği. her boka muhalefet olun aferin.