Sık geçen başlıklar

oeuchari 3

ekşi profili
bak sen bak işi gereği 64 gb ram yetersiz kalıyormuş. türkiye sınırları içerisinde 64 gb ram’in yetmeyeceği teknolojik seviyeye gelmiş hiçbir iş kolu yok.

edit: bu kadar beyaz yakalı kahraman varken ülke uçuşa geçmesin de ne yapsın? lafımı geri alıyorum arkadaşlar.
ulan güzel güzel seyrediyorum maçı olaysız, kavgasız, itirazsız standart bir maç oluyor. sonra sözlüğe girip başlığa bakayım diyorum verilmeyen kırmızılar, şikeler, penaltılar, eyyamlar, kara geceler bilmem ne havada uçuşuyor. amk ben başka maçı mı seyrediyorum acaba?