Sık geçen başlıklar

zentiva 1

ekşi profili
bak bak bak

uluslararası process bağlamında para değilmişmiş.

garanti bankası çalışanlarına da, uluslarası standartlarda maaş ödüyor dimi?
o yüzden bizlerden euro bazlı etf ücret alıyor dimi .mınoğlu?

savunanı göndiklesinler dediğim ücrettir.