Sık geçen başlıklar

pinokyo 1

ekşi profili
ekşi sözlüğün %95'inin aldığı maaş. kalan %5 üniversite öğrencisi. zaten onlar da mezun olur olmaz bu maaşla işe başlayacaklar.

ben mi? tabiki de bu maaşı alıyorum. sözlük yazarı olmak bunu gerektirir sonuçta.

edit: mesajlar geliyor. üniversitede part time çalışarak bu maaşı alan sözlük yazarları da varmış.