Sık geçen başlıklar
başlığı açan arkadaş böyle ince hesaba girdi mi bilinmez ama gerçekten erdoğan’ın iftarına katılanlar ünlüler. bir kaç ismi kenarda tutarsak sanatçı denilecek kimse yok. olsa olsa ünlüler işte. alişanın sibel canın yaptığı sanatın aq.

reis diyor ki kültürde sanatta istediğimiz adımları atamadık. bunlarla hangi adımı atabilirsin?

akm nin yerine yapılacak opera binasını düşünüyorum ve içinde konser verecek alişanı.
(bkz: nereye dönersen dön götün arkada kalır)

bu özlü sözün ardından açıkta kalan götü kapama çalışmasıdır

hamdi, fuat abiye etekli kızlara bakarken yakalanır. fuat abi de hamdi’nin gözünün içine bakar, (ne bakıyon lan kızlara der gibi). bu bakış üzerine kendisiyle aynı frekansta olmadığını anladığı fuat abiden çekinen hamdi hemen muhabbeti çevirir.
hamdi;
— ben bu halimle donuyorum, üşümüyorlar mı bunlar böyle ? hayret bişi!

fuat abi;

— yaaa , yaaa