Sık geçen başlıklar

ya ne nicki bi sus 3

ekşi profili
gaza gelmeden, deplasmandaki oyunun bir benzerini oynamalı, barça'ya alan bırakmamalıyız. deplasmanda 1 kerem 1 de gomis ile olmak üzere 2 pozisyon yakaladık, sahamızda bu sayı 3-4 olacaktır. son 16 turunda barcelona'ya karşı zaten 10 tane pozisyona girilmez. tam 1-0 olsun bizim olsun, 1-0 olmuyorsa penaltılarda bizim olsun maçı.