Sık geçen başlıklar

heroicfolk 2

ekşi profili
kendisini tebrik ediyorum. 3 tur dayanılır olm nolcak ki ne gerek var pite girmeye diye düşünen benim gibi insanların merakını gidermiş oldu. dalga geçmek amaçlı söylemiyorum cidden 3 tur bile olmuyormuş.

sevdiğim bir pilot. daha genç, önü açık. mühendisleri dinlemek yerine deneyerek tecrübe etmiş oldu o da.