ulan amerika'da falan olsa var ya, adamın götünden kan alırlar. hem de şırıngayla değil, direkt kesmek suretiyle.
ama burası türkiye. halka arzdan gelecek parayla kurulacak bir rakı sofrasında muhataplara çerez muhabbet olur en fazla bu olay.
Sık geçen başlıklar
koyun can derdinde 5
ekşi profiligaziantep'ten hele hele şahinbey'den asla araba alınmaz. demek ki kedi de alınmayacak. işte bunlar hep tecrübe.
bu kadar kolay mı lan bu işler? diye düşündürdü.
ben yanlışlıkla 2 yerine 3 ekmek deyince ondan bile vazgeçemiyorum ayıp olur diye.
ben yanlışlıkla 2 yerine 3 ekmek deyince ondan bile vazgeçemiyorum ayıp olur diye.
kendi kendime konuşmaya iyice alıştım. yalnız 2 gün önce acayip kavga çıktı, zor ayırdım.
12 yıldır istanbul’da yaşıyorum, kısa filmde hiçbir yer / olay bana tanıdık gelmedi.
günlük güneşlik havada bomboş sahil yolu, kadını dikiz aynasından kesmeyen ve kazıklamaya çalışmayan taksici, makas atmadan düzgünce seyreden otomobiller. tertemiz sokaklar, sahilde donla yüzmeyen hatta hiç yüzmeyen insanlar falan filan.
sette mi çekildi acaba?
günlük güneşlik havada bomboş sahil yolu, kadını dikiz aynasından kesmeyen ve kazıklamaya çalışmayan taksici, makas atmadan düzgünce seyreden otomobiller. tertemiz sokaklar, sahilde donla yüzmeyen hatta hiç yüzmeyen insanlar falan filan.
sette mi çekildi acaba?