Sık geçen başlıklar
8 kez iş değiştirdim.sık iş değiştirmek benim için dezavantaj olmadı hiçbir zaman.işimi kaliteli yaparım, emeğimin karşılığını vermezlerse yoluma bakarım. kimse kimsenin köpeği değil.
çok iş değiştireni işe almazlarmış vs vs... adamın biri bekarsın hâlâ biz bekarlara problemli diye bakıyoruz gibi bir laf saçmaladı.
hayattaki tek başarısı evlenip 17 senedir aynı şirkette tutunmak olmuş biriyle de çalışmayı zaten düşünmem.
şunu unutmayın, bir şirkette herkes gidip bir iki kişi kalmışsa mutlaka orda bir sinsilik vardır.
sen istediğini anlat,onun bir tarzı vardır ve ona göre keser.bir tanesi beni baya baya kendine benzetmiş sonra fön de çekmişti.ben çözüm bulamadım,90 100 lira verdiğim de oldu.artık geveze olmayan ve dayamayan berber arıyorum.nasılsa istedigin gibi kesmiyor.