Sık geçen başlıklar

dervisan 2

ekşi profili
ister faşist deyin ister zorba; +1 ile katıldığım kampanya.

bizim kaynaklarımız bu kadar kıtken, kendi çocuklarımız işsiz, insanımız fakirken bu dangalaklara bizim rızkımızı yedirmeye kimsenin hakkı yok. kalacaklarsa sıfır devlet desteği ile, kendi imkanlariyla kalabilecekler, bu ülkeye birşeyler katabilecek, medeni suriyeliler kalsin diğer bir halta yaramayan ayı sürüsü bir zahmet siktirsin gitsin. (bizimkiler yeterli zira)

bizim paramızı harcarken ülkenin sosyal yaşantısını bozmaları, beni rahatsız etmeleri de ayrı bir olay. ben evime durup dururken suratima baka baka bağırıp çağıran, donla gezen, geğirirken duvarları titreten, eve suriye bayrağı asan yabancı birini almam, kimse kusura bakmasın.