Sık geçen başlıklar

cagri temur 2

ekşi profili
bazen 2'de kalkarım evdekiler görsün aa bu saatte de kalkabiliyormuş desin diye. daha sonraları 3'te şaaak diye bi kalkarım. o zaman da aa meğersem uyanabiliyormuş uyku sorunu yokmuş diyebilirler...sonra günün birinde şaaaaakk 6'da kalkarım. afallarlar bi ne oluyor bizi kandırıyormuş meğer uyku sorunu yokmuş derler.