Sık geçen başlıklar

sabah 6'da şakkadanak kalkabilen insan 1

ekşi'de gör
bazen 2'de kalkarım evdekiler görsün aa bu saatte de kalkabiliyormuş desin diye. daha sonraları 3'te şaaak diye bi kalkarım. o zaman da aa meğersem uyanabiliyormuş uyku sorunu yokmuş diyebilirler...sonra günün birinde şaaaaakk 6'da kalkarım. afallarlar bi ne oluyor bizi kandırıyormuş meğer uyku sorunu yokmuş derler.