Sık geçen başlıklar

yalnizlar gari 4

ekşi profili
bu memlekette akp'nin yarattığı çok değişik bir algı var: eğer kendisi türk silahlı kuvvetleri'nin altını üstüne getirip genelkurmay başkanı'nı vatana ihanetten yargılarsa, kozmik odaya girerse, şehitler için "zaten bunun için para alıyorlar" derse hiçbir bok olmaz; muhalefetten biri ifade özgürlüğü dediği anda "ordumuza laf ediliyor, milletimize laf ediliyor, şehitlerimize laf ediliyor, gazilerimize laf ediliyor" denilir. çünkü akp ve destekçileri ikiyüzlüdür. iktidara tapınmaktan başka bir şey de bilmez. hükümet ne derse doğrudur, muhalefet ne derse yanlıştır. hiç şaştığını görmedim bugüne kadar. ak karaya, kara aka döndüğünde her zaman yanlar çünkü bunlar için doğru-yanlış yoktur, sadece hükümet sözcülerinin ne dediği vardır. mahir ünal 'ın açıklamalarına akp içinden laf edilmese şu an bu sözlüğün gündemi cumhuriyet'e küfürlerle dolu olacaktı, bunu hepimiz biliyoruz.