doğru bir gerçek kendisi ağırnaslı bir ermenidir devşirme yöntemiyle yeniçeri ocağına katılmış ve daha sonra müslüman olup osmanlı torunlarının en çok övündükleri eserlerin mimarı olmuştur. osmanlıyı osmanlı yapan bektaşiler, rumlar ve ermenilerdi şimdiki hamamböcekleri değil.
Sık geçen başlıklar
soylas 6
ekşi profiliyabancı bir düşman gelse. ben bu halka nasıl zulüm ederim diye düşünse aynı böyle şeyleri yapardı.
3 yer kapışır bunun için.
ordu/ünye
samsun/atakum
sinop/merkez
atakum biraz daha önde gibi ama ünye ve sinop atak yapabilir.
ünyeyi eklediğim için laf eden arkadaşlar var, öncelikle orta ve doğu karadenizin en uzun sahi şeridi ünye'de. kusura bakmayın bence sadece nerede rahat içki içeriz değildir bu olay. ünye'nin üniversite kısımları atakum kadar özgür ve gece hayatı canlıdır. yazın ise merkezi ege kasabalarını aratmaz. canınız yeşillik mi istiyor çıkın dağlara. atakum'da nerede var böyle yeşillik ? tarihe mi ilginiz var ? antik çağdan kalan bir sürü eser var ünye'de en başta ünye kalesi. mö 2.yy da yapılan bir kaya mezarı var bu ilçede. karadenizin neresinde var böyle bir eser ? ben aslen bafralıyım ama ünye'nin hakkını yedirmem.
atakum tabii ki bambaşka bir yer ama sadece ben nerede rahat içki içicem aga diye düşünmeyin.
ordu/ünye
samsun/atakum
sinop/merkez
atakum biraz daha önde gibi ama ünye ve sinop atak yapabilir.
ünyeyi eklediğim için laf eden arkadaşlar var, öncelikle orta ve doğu karadenizin en uzun sahi şeridi ünye'de. kusura bakmayın bence sadece nerede rahat içki içeriz değildir bu olay. ünye'nin üniversite kısımları atakum kadar özgür ve gece hayatı canlıdır. yazın ise merkezi ege kasabalarını aratmaz. canınız yeşillik mi istiyor çıkın dağlara. atakum'da nerede var böyle yeşillik ? tarihe mi ilginiz var ? antik çağdan kalan bir sürü eser var ünye'de en başta ünye kalesi. mö 2.yy da yapılan bir kaya mezarı var bu ilçede. karadenizin neresinde var böyle bir eser ? ben aslen bafralıyım ama ünye'nin hakkını yedirmem.
atakum tabii ki bambaşka bir yer ama sadece ben nerede rahat içki içicem aga diye düşünmeyin.
paranın cinsi lira değil rte'dir.
iki toplumun arasında 2000 yıl var. bu nasıl bir karşılaştırma ? göktürkler mi alırdı amerikalılar mı gibi bir soru bu.
dinlenme tesisi soğuğudur.