Sık geçen başlıklar

connaissaince 3

ekşi profili
turkiya da yasamiyom dusseldorf'da yasiyom. bizim deutschland cok kotu hersey pahali. erdogan cok iyi turkiya adeta eine utopie. hersey cok manyak mikammel sehr gut yani. asgari ucret su an 15000-20000 civarindadir heralde turkiya da. cunku en son 1 hafta kalmistim biizm amcaoglunda sagolsun cok yardimsever tum masraflarla tek kisi 3000 turk marki odemistim. yani ben 1 haftada yaklasik 4000-5000 tl civarinda turkiya parasi yemissem sizin aylik asgari geliriniz 10000-15000 civarindadir. insallah daha da artar. bizim deutschland'da benim babam lise mezunu amele ayda 4000 euro kazaniyor. bende arada arbeit ediyom ayda 2500 euro kazaniyom. ama bu parayla isvicre'ye hafta sonlari tatile bile gidemiyoz. en son 2 sene once benim 3.auto'yu mercedes alabilmistim yani cok az paramiz, maasimiz. deutschland cok kotu turkiya ist number one ! erdogan baba nin degerini bilin.