Sık geçen başlıklar

ozgur pislik 4

ekşi profili
ben de aralarindayim. yerde tekmelendigimi hatirliyorum. büyüdüm. babamla konuşmuyorum. o benle konuşmaya çalışıyor. muhtemelen pişman. lakin too late. siz siz olun çocuklarınıza şiddet uygulamayın. yıllar geçse de unutmayabiliyorlar.
benim için önemi vardır. ha nasil vardir? şöyle ki eğer geçmiş sevgililerinden herhangi birini herhangi bir sebeple aldatmişsa direk elerim. onun dışında çok umursamam.